2006年5月25日 星期四

結婚禮物(2)

不知愛生什麼事 , d相要分兩次放

學生的禮物(隨意地選了兩份:



而家的小學生真是有錢 , 居然去Mac Look買頸鏈
而我......以前只是送些 原子筆呀 , 貼紙呀 ..........



呢份好搞野....... (這份是F.1的學生送)
是我最愛鍚的契仔 仲舒 和契女 嘉欣 思麗送的
莫非......他們想我的BB玩?



收到咁多份禮物中最開心是這份了 haha(去Broadway 買電話 lu )




"護妻傾情48式"...當然是振傑睇啦
阿薯 , 你都o岩睇喎



結婚在家的第一餐飯......

本想upload一段 mov的
但原來我還未識
有沒有人教我呀?

4 則留言:

Mocha 提到...

百老匯禮卷真係非常o岩用~

carmen 提到...

這位姊妹真的好好!

我們連帖連invitation card 都忘記比佢
估唔到佢都來觀禮呢

匿名 提到...

我....鍾意個夾糖的玩具
可唔可以下次黎你屋企玩kaka~

carmen 提到...

咁要放d糖入去了~

水水,我突然想起上次去阿薯樓下20元任夾公仔的o個一次...

haha~今次真係任夾都得啦