2006年6月14日 星期三

傷痛

我很怕一些傷害的說話......但偏偏媽媽就說了

維修的關係......媽媽會搬上去大家姐度住
今個星期要執空間屋
將我的所有行李都要拿走

但我根本沒有地方擺...
遲些我都要維修啦
於是問了二家姐可否放部份行李在她的屋
但媽媽居然說:
自己d野梗係自己搞掂啦...仲話我屋企冇地方擺是我的事...話會掉了我d野喎
仲話我理得你有沒有地方擺呀...
講完後拜拜都唔講 就收線添

真的很心痛
媽媽.....為何你要這樣說

4 則留言:

匿名 提到...

或許,你媽媽還未適應你出嫁,所以自我保護的說了反話?
我爸媽也是這樣的,我也受傷害,但我知道,他們說了這些話之後,自己心裡面其實比我更難受...
唔好唔開心喇,我同你去玩好嗎?*_^

carmen 提到...

多謝橙橙...

但維修的事真是很麻煩

唔理...玩左先

星期五晚睇波啦

匿名 提到...

可能你媽對住咁多野都心煩....
一時情急~我覺得你媽是很錫你的,她說完諗返都會唔開心~^^

希望你能夠搵到位"安置"這些物品

匿名 提到...

相信你媽媽無心hurt你o既,
我自己都怕聽到傷害o既說話 (其實係人都係...),
自細都係o向溫室長大,
心靈比較脆弱...
你唔好因為以前o既陰影而覺得媽媽唔錫你。