2006年7月15日 星期六

秘密

一個係人都知的秘密
還算是一個秘密嗎?

由此至終他都沒有叫我代為公開
每次都是對我說:遲些找一個機會和人分享呢
其實機會真的多得很
從他的話中......根本係人都知的了
或許其他人未必知得很詳細
我也無意做他的代言人
順其自然吧

今天 , 他對我說:
"我講個秘密你知呀..."
當時還有其他人在聽
"我和XX一齊了"
"遲d搵機會和人分享呢"

我心想:這還算是秘密嗎?
我說:"嗯.........好呀"
有勞大家要扮唔知的......下星期聽他分享吧

3 則留言:

匿名 提到...

完全明白你講緊乜
覺得自己好叻tim ^o^"

靜心等待他的分享~

匿名 提到...

唔好唔開心喇,
你要好好保重自己身體呀!

isdc 提到...

This is Character ma, 有人受有人唔受

高興的事,遲d知道沒打緊