2006年7月17日 星期一

還是要去睇醫生

微燒
喉嚨痕
輕微傷風
頭痛
頭暈
輕微嘔吐

樣樣都是小小
最唔鍾意就是這樣
食成藥又唔見效
睇醫生又未到十分嚴重
"只是輕微呼吸道感染"
"做多d運動...對身體 , 情緒都好d啦"
"唔做運動...本身唔抑鬱都變抑鬱啦"(佢認識陳醫生的)

我夠知啦
都係時候做運動呢
水水 , 展良 , kelvin , 快d book場打波啦

11 則留言:

Mocha 提到...

跟埋你老公去跑步ma~

匿名 提到...

O.O 我地又話約游水.....

匿名 提到...

死...公司電腦太慢..按了三次
煩請代delete o.o

carmen 提到...

re mocha:振傑都冇跑步,你約佢呀

re 水水:我得架,我真係會游水的,Kelvin有沒有時間呀?

kel 提到...

hmm... 我使唔使睇下書學定拯溺先~ :D

carmen 提到...

haha...Kelvin, give me five

如果去我家姐屋苑的泳池...全部到地的...

kel 提到...

會唔會淺o左少少... ;P

匿名 提到...

=.= 搞事woo~ 咁你去睇定書啦

~ 我都想去打波 ~

carmen 提到...

為了我身體著想,咁即係幾時去打波或游水o者?

isdc 提到...

快, 我己病入膏肓了 @_@

carmen 提到...

什麼病呀?明天你還要去清遠喎